x تبلیغات
کرم پودر خامه ای

کرم پودر خامه ای

کرم پودر خامه ای

کرم پودر خامه ای

 

انواع کرم پودر خامه ای

انواع کرم پودر خامه ای به دلیل نوع ترکیبات منحصر به فرد برای پوست های چرب و مختلط نیز مناسب می باشند. انواع کرم پودر خامه ای در دسته های ضد حساسیت، فاقد چربی و دارای ضدآفتاب یا بدون ضد آفتاب می توانند تولید شوند. تولید به صورت گیاهی و یا شیمیایی نیز یکی دیگر از دسته بندی های انواع محصول به شمار می رود. به دلیل استفاده گسترده از محصول آرایشی و نیاز افردا، انواع مختلفی از محصول ساخته می شوند که به صورت دوره ایی ترکیبات جدیدی به آن ها اضافه شده است.

کاربرد های کرم پودر خامه ای

کاربرد کرم پودر خامه ای به صورت شخصی و در سالن های آرایشی می باشد. کاربرد محصول آرایشی در زمینه آرایش های روزانه و گریمی صورت به وفور مشاهده می شود. کاربردهای کرم پودر به صورت خامه ای عبارتند از:

پوشانندگی انواع لکه های صورت به دلیل غلظت بالا

آماده سازی صورت برای استفاده از سایر لوازم آرایشی

یک دست و یکنواخت کردن پوست صورت با انواع رنگ های مختلف

تقویت پوست صورت و درمان آسیب های پوستی مانند برطرف کردن انواع لک ها می تواند یکی از مفید ترین کاربرد ها در بعضی از کرم پودر ها به صورت خامه ای باشد.

کرم پودر خامه ای با کیفیت و بدون کیفیت

شکل ظاهری کرم پودر خامه ای یکی از نشانه های مهم برای تشخیص کیفیت محصول آرایشی می باشد. با ماساژ دادن مقداری از کرم بر روی نقطه ای از پوست نیز می توان به کیفیت محصول پی برد. در صورتی که در هنگام ماساژ حالت ریزدانه در زیر انگشتان احساس شود به این معنی است که محصول آرایشی از مواد بی کیفیت تشکیل شده است امّا پخش روان و آسان کرم، بدون برجای ماندن هیچ ریز دانه ای بر روی پوست، کیفیت بالا محصول را نشان می دهد.

کرم پودر خامه ای چیست؟

خرید کرم پودر خامه ای

قیمت کرم پودر خامه ای

 

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 5
بازدید سال گذشته : 6
کل بازدید : 68