x تبلیغات
کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

انواع کرم پودر مایع

انواع کرم پودر مایع در دو نوع فاقد چربی و با چربی تقسیم بندی می شوند. انواع کرم پودر مایع برای پوست های حساس فاقد هر گونه مواد افزودنی الکلی می باشند. بنابراین کرم پودر مناسب برای انواع پوست می تواند یکی از شاخص های انواع کرم پودر باشد.

تفاوت انواع کرم پودر مایع

انواع کرم پودر مایع از نظر برند و شرکت سازنده متفاوت می باشند. در واقع انواع کرم پودر ها از نظر میزان ماندگاری، میزان پوشش دهی، نوع مواد تشکیل دهنده و نوع رنگبندی نیز با هم متفاوت هستند. استفاده از نوع مرطوب کننده در کرم پودرهای مایع می تواند به عنوان یکی دیگر از تفاوت های محصول محسوب شود.

معايب و مزاياي استفاده از کرم پودر مایع

مزایا و معایب کرم پودر مایع به نوع مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. استفاده از مواد با کیفیت و اصلی در ساخت محصول آرایشی می تواند یک مزیت مهم برای محصول باشد. استفاده از مرطوب کننده های آبرسان در کرم پودر های مایع یکی از مزیت های محصول برای انواع پوست خشک می باشد. با استفاده از مرطوب کننده در محصول آرایشی می توان از پوسته پوسته شدن پوست های خشک جلوگیری کرد. کرم پودرهای مایع به صورت روان در سطح پوست پخش می شوند و حالت مات شدگی به صورت می دهند که زیبایی آرایش را به چشم می آورد. بنابراین حالت مات شدن پوست صورت به عنوان یکی از مزیت های زیبای محصول آرایشی به شمار می رود.

از معایب کرم پودر به شکل مایع می توان به نوع بدون کیفیت محصول اشاره کرد. همچنین استفاده از کرم پودر چرب برای پوست های چرب یکی از معایب محصول آرایشی مایع برای پوست های چرب می باشد. خرید کرم پودر مایع اورجینال و مخصوص نوع پوست می تواند به راحتی معایب محصول را از بین ببرد.

از مزایای محصول آرایشی مایع می توان به پوشش دهی کامل تر و قابل ترکیب تر آن اشاره کرد.

بهترین کرم پودر مایع

نحوه استفاده از کرم پودر مایع

معایب و مزایای استفاده از کرم پودر مایع

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 5
بازدید سال گذشته : 6
کل بازدید : 68