x تبلیغات
کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع

چرا از کرم پودر مایع استفاده مي کنيم؟

کرم پودر مایع محصولی است که مناسب هر نوع پوست می باشد. بنابراین استقبال از محصول به شکل مایع نسبت به سایر کرم پودر ها بیشتر است. کرم پودر مایع به عنوان یک زیر ساز آرایش برای یکنواخت کردن پوست صورت استفاده می شود. در واقع پوشش دهی صورت با محصول راهی است که استفاده از سایر لوازم آرایشی مانند رژگونه، سایه چشم و رژ لب را آسان تر می کند و همچنین به تمیزتر شدن و زیباتر شدن آرایش کمک فراوانی می کند.

کرم پودر مایع در آرايش چه کاربردي دارد؟

کاربرد کرم پودر مایع در هنگام آرایش، آماده سازی پوست صورت است. در واقع به وسیله محصول آرایشی مایع است که پوست صورت، یکدست و یکنواخت می شود و سپس می توان به راحتی سایر لوازم آرایشی را روی محصول استفاده کرد. استفاده از محصول آرایشی مایع بر روی لوازم آرایشی پودری یک اشتباه آرایشی می باشد و باعث ماسیدگی آرایش صورت می شود.

تشخيص کرم پودر مایع مرغوب و نا مرغوب

برای تشخیص کرم پودر مایع مرغوب در مرکز خرید نیروان می توانید به راحتی از نمونه تست های محصول بر روی پوست صورت استفاده کنید. تنها راه تشخیص مرغوب بودن یا نا مرغوب بودن کرم پودر به شکل مایع استفاده از تست محصول بر روی پوست می باشد. نوع مرغوب محصول دارای ظاهر رنگی مناسب و بوی خوشایند است در حالی که نوع نا مرغوب کرم پودر به شکل مایع دارای بوی ناخوشایند و غیر طبیعی می باشد همچنین در زمان پخش شدن روی پوست صورت به راحتی پخش نشده و روان نیست. محصول مرغوب به صورت یکدست در سطح پوست صورت پخش می شود و یک رنگ یکنواخت را در کل سطح صورت ایجاد می کند.

کرم پودر مایع چیست؟

خرید کرم پودر مایع

قیمت کرم پودر مایع

 

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 5
بازدید سال گذشته : 6
کل بازدید : 68