x تبلیغات
کرم برنزه کننده صورت

کرم برنزه کننده صورت

کرم برنزه کننده صورت

کرم برنزه کننده صورت

بدون آسیب پوست را برنزه کنید

برای اینکه بتوانید از آسیب های برنزه کردن با نور خورشید و یا سولاریوم از جمله سوختگی در امّان باشید می توانید از محصولات برنزه کننده موجود مانند اسپری برنزه کننده صورت و یا کرم برنزه کننده صورت به راحتی یک مرطوب کننده استفاده کنید و علاوه بر رسیدن به رنگ برنزه دلخواه با ترکیبات گیاهی درمانی موجود در کرم برنزه کننده صورت می توانید پوست خود را تقویت کنید.

انواع برنزه کننده در بازار

انواع کرم های برنزه کننده در بازار در رنگ های روشن، متوسط و تیره تقسیم بندی می شوند با توجه به رنگ پایه پوست صورت این درجه بندی از روشن تا انجام می شود. برای پوست های خیلی روشن از کرم برنزه کننده صورت تیره و برای پوست های گندمی از برنزه کننده های متوسط و برای رنگ پوست های سبزه و تیره از برنزه کننده روشن می توان استفاده کرد. از انواع کرم برنزه کننده صورت می توان به نوعی اشاره کرد که از ترکیبات اورگانیک تولید می شود.

ترکیبات برنزه کننده ها

ترکیبات هیدروکسی استون در کلیه محصولات برنزه کننده مانند کرم برنزه کننده صورت استفاده می شوند که با این ماده به صورت سطحی رنگ پوست صورت به رنگ برنزه تغییر پیدا می کند در واقع این ماده باعث تغییر رنگ پوست صورت به رنگ برنزه می شود. نکته بسیار مهم در کرم برنزه کننده صورت این است که به غیر از ترکیب قوی هیدروکسی استون از ترکیبات گیاهی و روغن های طبیعی و مشتق شده شامل گل سرخ، گل پامچال و ماکادمیا برای آبرسانی، مرطوب سازی، ترمیم آسیب ها، نرم شدن پوست و بهبود رنگدانه ها و چین و چروک ها نیز استفاده می شود.

مرکز فروش نیروان به عنوان نماینده رسمی برند های خارجی از کرم های برنزه کننده به صورت ترکیبی با پایه گیاهی و هیدروکسی استون قوی برای فروش استفاده می کند تا کیفیت نهایی رنگ برنزه بالا باشد و در نتیجه رنگ صورت، طبیعی و زیبا جلوه دهد.

كرم برنزه كننده صورت

بهترين كرم برنزه كننده صورت

نحوه استفاده از كرم برنزه كننده

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 5
بازدید سال گذشته : 6
کل بازدید : 68