x تبلیغات
پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

ترکیبات تولید برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت مانند اکثر انواع پودر از مقدار زیادی مواد دانه ای بسیار ریز ساخته شده است که روی صورت و یا بدن استفاده می شود. پودر برنزه کننده بر پایه مواد معدنی و گیاهی مانند آنتی اکسیدان ها، روغن آفتابگردان، ویتامین ای و بتا کاروتن برای افزایش ماندگاری رنگ برنزه نیز تولید می شود. از بهترین افزودنی های بی خطر و هم سان با نور خورشید در تولید پودر برنزه کننده استفاده می شود.

اگرچه غیر معمول است، امّا پودر برنزه کننده صورت دارای مقدار کمی فاکتور محافظتی در برابر آفتاب است. علاوه بر این مورد برخی از پودرها از عناصر دارویی ساخته شده اند که به پوست های مستعد آکنه، خشک و چرب کمک می کنند. به عنوان مثال بعضی از پودر برنزه ها با اشاره به اسید سالیسیلیک برای زنان مبتلا به آکنه به بازار عرضه می شوند. بتا هیدروکسی اسید اساساً باعث می شود لایه بیرونی پوست به سرعت از بین برود و در نتیجه منافذ کمتر مسدود شده و بنابراین آکنه کمتری ایجاد می شود.

قوانین برنزه کردن با نور خورشید

برای برنزه کردن با نور خورشید باید به عواقب خطرآفرین و سرطان زای نور آفتاب نیز توجه کنید. نکته بسیار ضروری در قوانین استفاده از حمام آفتاب فراموش نکردن ضدآفتاب است. حتماً از ضد آفتاب قبل از حمام آفتاب استفاده کنید و همچنین از قرار گرفتن طولانی مدت در نور خورشید پرهیز کنید.

آموزش درست برنزه کردن در تابستان

بهترین راه برای برنزه کردن بدون خطر و کاملاً سالم در تابستان استفاده از پودر برنزه کننده صورت می باشد. بدون درگیر شدن با انواع بیماری های پوستی به سبب نور خورشید می توان به راحتی مناسب ترین رنگ برنزه را برای انواع پوست ایجاد کرد بنابراین استفاده از برنزه کننده ها مانند پودر برنزه کننده صورت بهترین انتخاب برای تغییر رنگ پوست به رنگ برنزه می باشد.

قیمت برنزه کننده صورت

بهترین برنزه کننده صورت

نحوه استفاده از برنزه کننده

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 5
بازدید سال گذشته : 6
کل بازدید : 68