x تبلیغات
پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

پودر برنزه کننده صورت

علت برنزه کردن صورت

از علت های رایج استفاده از پودر برنزه کننده صورت می توان به متفاوت کردن و گرم کردن آرایش صورت اشاره کرد و همچنین تغییر رنگ انواع پوست ها به رنگ های گرم روشن، متوسط و تیره برای درخشان تر شدن و یک نواخت کردن صورت نیز استفاده می شود. پودر برنزه کننده صورت با ایجاد رنگ برنزه می تواند به راحتی عیب های پوستی را بپوشاند.

تفاوت بین برنزه کننده های صورت

انواع برنزه کننده های صورت از نظر کارایی تفاوتی ندارند و هدف اصلی آن ها برنزه کردن پوست می باشد امّا از نظر شکل ظاهری و دستورالعمل به دسته های اسپری برنزه کننده صورت، کرم برنزه کننده صورت، ژل برنزه کننده، روغن برنزه کننده و همچنین پودر برنزه کننده صورت نیز تقسیم بندی می شوند.

آیا نتیجه برنزر و کانتور برابر است؟

بسیاری از پودرهای برنز کننده ممکن است در سراسر بدن به ویژه در صورت و شانه ها زده شوند. در امتداد خط فک در سراسر پل بینی و روی پیشانی، مناطق محبوب برای استفاده از پودر برنزه کننده صورت هستند. با این حال پودرهای برنزه کننده براق باید به آرامی بر روی گونه ها و پلک ها کشیده شوند. این کار باعث ایجاد یک اثر برجسته می شود. بنابراین از برنزر برای تغییر رنگ پوست استفاده می شود. و انواع تن رنگ های گرم را به انواع پوست می دهد. کانتور عمل زاویه سازی صورت را با رنگ های سایه ایی و همچنین انواع فرو رفتگی ها، تیرگی ها و برجسته سازی را اصلاح و اجرا می کند. در نتیجه کارایی برنزر و کانتور کاملاً متفاوت است.

مزايا و معايب برنزرها

مزایای پودر برنزه کننده صورت عبارتند از:

برنزه کردن بدون آفتاب برای افرادی که به راحتی برنزه نمی شوند.

افرادی که پوست روشن دارند و به راحتی در مقابل نور خورشید می سوزند.

کسانی که از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب می کنند.

کسانی که می خواهند برنزه شدن خود را در تمام طول سال حفظ کنند.

برنزه کننده چیست؟؟

برنزه کننده صورت

خرید برنزه کننده صورت

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 4
بازدید ماه گذشته : 4
بازدید سال گذشته : 10
کل بازدید : 72